نماد سایت فروشگاه سنگین برش خرید یا فروش کاتر

ساخت ترنچر پشت تراکتوری

بهترین تولید کننده ماشین آلات ترنچر پشت تراکتوری مدرن مطابق با فناوری نوین صنعتی مهندسی


توسعه و استقرار ماشین آلات عامل یکی از پیشرفتهای بزرگ در تاریخ بشریت، انقلاب صنعتی در فیبر نوری بود. ماشین آلات  ترنچر طیف گسترده ای از محصولات را شامل می شوند. از ترنچر های حفاری های عظیم حفاری با هزینه میلیون ها دلار گرفته تا ماشین ترنچر معمولی. اما همه ماشین آلات دارای یک ویژگی تعریف مشترک هستند: این ماشین نقش انسان را برای انجام یک کار کاهش می دهد یا از بین می برد. امروزه بسیاری خود را تولید کننده ماشین آلات  ترنچر میدانند اما با اندکی تامل میتوان دریافت که رزومه کاری و حسن انجام خدمات تمایزهای چشمگیری را میان شرکت های ارتباطی و مخابرات بوجود می آورد.

خواهشمندیم با مطالعه ۵ دقیقه ای مقاله پیش رو اطلاعاتی مفید در این باره کسب نمایید .

ساخت ترنچر پشت تراکتور مدرن  سرند دار توسط شرکت سنگین برش با 20سال سابقه کاری درزمینه واردات و تولید ماشین الات برش آسفالت و برش بتن و ترنچر های فیبر نوری و حفاری خاک.

شرکت سنگین اولین بروز ترین شرکت در زمینه تولیدات و واردات انواع ترنچر های برش آسفالت فیبرنوری و کابل گذاری میباشد.این شرکت به ساخت ترنچر های حفاری آسفالت برای انواع ماشین الات شامل تراکتور و بابکت مینی لودر و ترنچر وارداتی است.که امروزه این مدل دستگاه بهترین کاربرد در زمینه پروژه های مخابراتی فیبر نوری را دارد و یکی از الویت های مهم در شروع پروژه میباشد،ترنچر علاوه بر سرعت حفاری بالا باعث کم شده هزینه حفاری وجلو گیری از تخریب کمتر آسفالت میشود و همچین کانال مرتب و تمیز برای گذاشتن لوله و کابل ایجاد میکند،این روز ها با داغ شده پروژه های فیبر نوری در سطح کشور و متراژه طولانی بازار با کمبود دستگاه ترنچر مواجعه شده است و اکثر دستگاه موجود در بازار قدیمی و فرسوده شده است و هزینه و قیمت های فضای دارند و همچینین واردات دستگاه ترنچر بدلیل تحریم های بین المللی امکان نیست، شرکت سنگین برش با تولید دستگاه های ترنچر پشت تراکتوری کاملا حرفه ای و بهینه شده با هزینه کم و کیفیت بالا و بروز نیاز این بازار را تامین کرده است.

5بخش اصلی تولید ماشین آلات ترنچر پشت تراکتوری سرند دار

  1. طراحی دستگاه  ترنچر پشت تراکتوری توسط قوی ترین نرم افزار های حرفه ای صنعتی کتیا انالیز قسمت های تحت فشار و شکننده توسط این نرم افزار و انداز دقیق و حساب تمامی قطعات بدون کوچکترین پرتی.                                                                                                                 
  2. استفاده از ورق  های وارداتی  متریال با کیفیت 20 میل ضخیم و برشکاری توسط لیزر و پخ های کاملا صاف و یک دست با کیفیت بسیار بالا خم کار قطغات با کد های خروجی نمر افزار کتیا بدون کوچکترین خطا.                                                                                                                                
  3. مو نتاژه قطعات توسط چوشکاری co2 با بهترین کیفیت جوش صنعتی نوین توسط اکیپ حرفه ای و جوشکاری نوین صنعتی.                                                                                                             
  4. ساخت تیغه یا صفحه برش استاندارد  که قبل از برش توسط نرم افزار کتیا طراحی و با توجه با کد های خرروجی توسط دستگاه cnc  برش خورده ،و الماسه ها هولدر های المانی برروی این دیسک توسط جوش co2  نصب میشود.                                                                                                          
  5. مرحله اخر نصب گیربکس وارداتی قلب تپنده ترنچر پشت تراکتوری ساخت کشور المانZF  با قدر بسیار بالا برروی دستگاه منتاژ میشود.

مزایای ترنچر پشت تراکتوری ساخته شده توسط شرکت سنگین برش

دستگاه ترنچر پشت تراکتوری ws500  تولید توسط سنگین با کیفیت ترین دستگاه ترنچر موجود در بازار میباشد.و از نظر استقامت ورق های بدنه کیفیت جوشکاری-کیفیت رنگ دو پوشش که در مقابل لرزش و فرسایش بسیار با دوام است- کیفیت مونتاژ و دقیق- کیفیت قطعات موتاژه شامل پیچ مهره که از جنس خشکه استفاده شده است – کیفیت بالا کاردان فولی و تسمه که از بهترین متریال و جنس های وارداتی تهیه شده است.

دستگاه ترنچر پشت تراکتوری ws500  تولید توسط سنگین دارای بهترین گیربکس واردات فرانسه دارای ضمانت و الیاژه مقاوم و بالا در برابر فشار و بسیار قدرمنده در برابر زمین های سخت و سنگی و مخلوطی این ترنچر قابلیت حفار در تمانی منطاق کوهساتی و شهر را تا عمق 50 سانت را دارد.

دستگاه ترنچر پشت تراکتوری ws500  تولید توسط سنگین اعم از قدرت کیفیت دارای سرعت حفاری بسیار بالا در روزانه 1500 متر را دارد این دستگاه میتوان بصورت روزانه درمتراژه ها بالا بدون کوچکترین مشکل مار خودرا به سرعت انجام دهد.

ساخت ترنچر پشت تراکتور 

فروش و ساخت انواع ترنچر های پشت تراکتور با قدرت و سرعت بالا قادر به حفاری  برش آسفالت  تاعمق 45-50 سانت و عرض 10-8 سانت میباشدر این دستگاه با کیفیت واصطحلاک پایین به دستگاه دیگر تولید وساخته میشود این قابلیت نصب برروی تراکتور های فرگوش 6 سلیندر 399-4120-1500 و تراکتور جاندیر 4655-4755 نصب میشود توجه داشته باشد هر اندرزه قدرت تراکتور بیشتر باشد اصطحلاک و خرابی کمتری شامل میشود.این دستگاه میتواند به راحت در پروژه ای سنگین فیبرنوری جهت حفاری آسفالت در زمین های سنگی و خاکی مورد استفاده قرار گرفته میشود.

کیفیت و ساخت ترنچر پشت تراکتوری

 ترنچر پشت تراکتوری در روز چند متر کار میکند؟

ترنچر پشت تراکتوری ساخت شرکت سنگین برش از گیربکس بسیار قوی و همچنین دقت برش بالا برخوردار میباشد راندمان کاری دستگاه بستگی به تراکتور است که برای حفاری مورد استفاده قار میگیرد یعنی هر اندازه قدرت تراکتور بیشتر باشد راندمان بیشتر میشود و فشار کمتر میانگین برش برای تور متوسط 100اسب بخار مدل 399 فرگوس روزانه 500تا 700 متر میتوان کار ترنچ یا برش را انجام داد.

چه نوع تراکتور  برای ترنچر مناسب است؟

تراکتور مورد نظر برای ترنچر جهت برش آسفالت ابتدا با از مدل جفت یا کمک داار باشد و همچنین تراکتور مورد نظر باید حجم موتور 6 سیلندر داشته باشد و حداقل قدرت از 100اسب بخار به بالا باشد که میتوان به تراکتور های ایرانی مانند فرگوس 399جفت-4120جفت-1500جفت اشاره کرده برای این کار مناسب است.

خدمات و پس از فروش کاتر ترنچر پشت تراکتوری

تمامی دستگاه تولید شده توسط مجموعه سنگین برش دارای  خدمات پس از فروش  و فروش 24 ساعته گارانتی بی قید و شرط تامین قطعه و تعمیرات و نگهداری انجام میشود.

دانالود کاتالوگ ترنچر پشت تراکتوری ws500

ادرس مشخصات شرکت

تماس باما.
0912-0721450
0918-6360776
مهندس محمدی
آدرس کارخانه:همدان-جاده تهران-شهرک صنعتی بهاران-سوله۵آواس ماشین.
آدرس نمایندگی:تهران،خ سعدی جنوبی-پاساژ صدیق نژاد طبقه دوم.
ادرس دفتر اصلی:همدان،ابتدای جاده ملایر روبه رو ازاد شهر.
ساعت پاسخگوی 09:00صبح تا 18:00عصر لطفا خارج از این تایم تماس نگیرین

4.5/5 (31 نظر)
خروج از نسخه موبایل